Поискайте обаждане
Поискайте обаждане

Попълнете формата. Ние ще се свържем с Вас, за да организираме посещение на място, което да разкрие и оцени потенциалът за оптимизиране на продажбените процеси и ориентировъчния размер на спестените разходи, ако започнете да издавате електронни фактури.

ЗАЩО ДА ИЗБЕРЕТЕ eFAKTURA?

eFaktura отговаря на изискванията на българското (Закон за ДДС, Закон за Счетоводство и Закон за Електронния Документ и Електронния Подпис) и Европейско законодателство (Директива 2006/112/ЕС и Директива 2010/45/ЕС). Благодарение на гъвкавия дизайн и популярната XML структура на обменяните документи, решението се интегрира лесно и бързо със счетоводни и ERP системи. С eFaktura Вие можете в кратки срокове да започнете да издавате електронни фактури на вашите български и чуждестранни партньори. Така Вие ще спестите време и пари за доставка на фактурите, като в същото време ще ускорите получаването на плащане по издадените документи.

КЛЮЧОВИ ПРЕДИМСТВА НА eFAKTURA?

  • Център за помощ;
  • Осигурени обучение и инсталация;
  • Интеграция с много счетоводни системи;
  • Разплащане през канали за онлайн банкиране;
  • Най-голямата мрежа от получатели и издатели на електронни фактури;
  • Представителства във всички областни градове;
  • 99,9% непрекъсваемост на нашите услуги;
  • Възможност да се изпращат различни типове документи;
  • Възможност за прикачени файлове към фактури, независимо от формата;
  • Поддръжка на EDI интеграция с търговски вериги.

КАК РАБОТИ eFAKTURA?

ВИДЕО: Получаване на електронна фактура през eFaktura.bg Получаване на електронна фактура през eFaktura.bg

ВИДЕО: Изпращане на електронна фактура през eFaktura.bg Изпращане на електронна фактура през eFaktura.bg

Спестете време

  • Намаляване на времето за получаване на плащане!
  • Мигновенна и точна доставка!
  • Бърз процес по управление на спорове!

Спестете пари

  • Премахване на разходите за доставка
  • Намаляване на ангажиментите по отпечатване и доставка
  • Премахване на разходите за хартиен архив

Оптимизирайте процесите

  • Намаляване на грешките от човешка намеса
  • Намаляване на входящите обаждания при проблеми с получаването
  • Централизиране на издаването на фактури

Повишете финансовия контрол

  • Информация за очакваните парични потоци
  • Обратна разписка за доставка на фактурата
  • Автоматизиране на плащанията
© 2012 БОРИКА - БАНКСЕРВИЗ АД. Всички права запазени.